• ANASAYFA
  • HAKKIMIZDA
  • Hizmetler
    • Kurumsal Web Çözümleri
      • Kurumsal Web Site Tasarımı
      • Sağlık Turizmi Web Site Nasıl Olmalı?
      • One Page PRO (Hızlı ve SEO uyumlu landing page sistemi)
    • SEO & Dijital Reklam
      • Sağlık Turizmi Odaklı SEO
      • Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
      • Google ADS Reklam Yönetimi
      • Meta (Instagram & Facebook) Reklam Yönetimi
    • Mobil Uygulama & Hasta Takip Sistemleri
      • Klinik Yönetim Yazılımları
      • Hasta Takip Programı (MBYS uyumlu)
      • Mobil Randevu ve Takip Uygulamaları
    • Sosyal Medya & Prodüksiyon Hizmetleri
      • Doktor Röportaj Çekimleri ve Kısa Reels İçerikler
      • Profesyonel Fotoğraf & Video Çekimi (röportaj, klinik tanıtımı, reels)
      • Sosyal Medya Yönetimi ve Reklam Yönetimi (Meta, Google )
      • Editörlük ve Görsel İçerik Üretimi
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
      • Sağlık Turizmi Eğitim Programları
      • Klinik Kuruluş ve Mevzuat Süreçleri
      • Sağlık Turizmi Yetki Belgesi Danışmanlığı
    • E-Ticaret & Ödeme Sistemleri
      • E‑Ticaret & Ödeme Sistemleri
  • Referanslar
  • Blog
    • Kasım 17, 2025

    Türkiye’de Sağlık Turizmi Firmaları

    • Kasım 17, 2025

    Sağlık Turizmi Danışmanlık Firması Nasıl Seçilir?

    • Kasım 17, 2025

    Güncel Mevzuat ve Yönetmelik Değişiklikleri

    • Kasım 17, 2025

    Sağlık Turizmi Yetki Belgesi Nasıl Alınır?

    Hakkımızda

    Biz Kimiz ve Neler Yapıyoruz? Buradan İnceleyebilirsiniz.

    İletişim

    Bizimle İletişime Geçmek İçin Hemen Tıklayın.

İLETİŞİM

Dijital İtibar Yönetimi Nedir?

AnasayfaBloglarımızDijital İtibar Yönetimi Nedir?

GREEN

YAZILIM

GREEN

YAZILIM

GREEN

YAZILIM

GREEN

YAZILIM 

  • Kasım 2, 2025
  • Bloglarımız
  • 11 Views

Dijital İtibar Yönetimi Nedir?

İnsanların zamanlarının büyük kısmını internet ortamında geçirmesinden dolayı şirketler için bazı stratejilerin de yer değiştirmesi söz konusu olmaya başlamıştır. Online olarak yapılan itibar yönetimleri, dijital pazarlamalar bu konulardaki güncel kavramlar olarak dikkat çeker. Online yani dijital itibar yönetimi ise bir kurumun sosyal medya ortamlarında veya internette firması hakkındaki yorum ve görüşlere karşı markasını koruma çabası olarak açıklanabilir. Olumlu yorumlar kadar olumsuz yorumların da müdahaleyle karşı karşıya kalması marka itibarınızın korunması açısından takip gerektiren durumlardır.

Dijital İtibar

İnsanların sosyal medya ve internet ortamında yaptığı yorum ve değerlendirmeler bir kriterden geçmeden, doğru veya yanlış olduğunu ayırt edemeden sayısız kişinin sosyal hesaplarına yansıyabilir. Bundan dolayı firmalar olumlu yorumlar ile daha çok üye ve kazanç elde ederken kendisi hakkında yapılan olumsuz yorumlar ve karalama kampanyaları nedeniyle de zarar uğrayabilir. Kontrol etmenin güç oluğu bu alanların itibarı zedelememesi adına dijital itibar yönetimi adı verilen bir kavram ortaya çıkmıştır. Olumlu yorumların daha çok ortaya çıkmasını sağlarken, olumsuz yorumlarla da ilgilenerek sorunun giderilmesine imkan tanıyabilirsiniz. Böylece markanıza olan güven ve itibar sarsılmayacaktır.

Dijital İtibar Nasıl Yönetilir?

İlk olarak arama motorlarında ön sıralarda çıkmanız ve arama motoru pazarlamasından yararlanmanız gerekir. Ürünleriniz veya firmanızın web sitesi aramalarda ne kadar üst sıralarda çıkarsa o kadar çok üyenin size ulaşması mümkün olacaktır. Web sitenizin içerikleri de bu noktadan sonra daha önemli olacaktır. Çünkü sizinle müşterileriniz arasındaki en önemli iletişim web sitesi olacaktır. İçeriklerin açık, düzenli ve özgün olması önem arz eder. Sosyal medya da aktif olmak da itibarınız için önemlidir. Aktif olmak hatta diyaloglar kurmak daha çok beğeni toplamanıza neden olacaktır.

Hukuki ve Diğer Yollar

Markanızın veya itibarınızın değersizleşmesi için yapılan karalama kampanyalarına hukuki olarak destek aramak sizin de hakkınızdır. Tüm olumsuz yorumlar için bu şekilde davranılması mümkün olmamakla birlikte bazı hesaplardan bariz olarak yapılan eleştirilere karşılık haklarınızı koruyarak ve bunu sosyal medya üzerinden paylaşarak markanızın güvenini artırabilirsiniz.

Yorum Bırakın Cancel reply

Kategoriler

  • Bloglarımız (23)
  • E-Ticaret & Ödeme Sistemleri (1)
  • Kurumsal Web Çözümleri (3)
  • Mobil Uygulama & Hasta Takip Sistemleri (3)
  • Sağlık Turizmi Danışmanlığı (3)
  • SEO ve Dijital Reklam (4)
  • Sosyal Medya & Prodüksiyon Hizmetleri (4)
  • Tüm Hizmetler (22)

Son Yazılar

Kasım 17, 2025

Türkiye’de Sağlık Turizmi Firmaları

Kasım 17, 2025

Sağlık Turizmi Danışmanlık Firması Nasıl Seçilir?

Kasım 17, 2025

Güncel Mevzuat ve Yönetmelik Değişiklikleri

İlgili Yazılar

Türkiye’de Sağlık Turizmi Firmaları

  • Bloglarımız
  • Kasım 17, 2025
  • 4 Views

Sağlık Turizmi Danışmanlık Firması Nasıl Seçilir?

  • Bloglarımız
  • Kasım 17, 2025
  • 5 Views

Güncel Mevzuat ve Yönetmelik Değişiklikleri

  • Bloglarımız
  • Kasım 17, 2025
  • 6 Views

Green Yazılım ve Danışmanlık

Türkiye’de yazılım, sağlık turizmi ve danışmanlığı tek çatı altında yöneten ilk ve tek entegre şirkettir.

GREEN YAZILIM ve DANIŞMANLIK

İLETİŞİM

Menü

Anasayfa Hakkımızda Hizmetler Referanslar Blog

Hizmetlerimiz

Sağlık Turizmi Web Sitesi Kurumsal Web Site Tasarımı Sağlık Turizmi Odaklı SEO Google Ads Reklam Yönetimi Sağlık Turizmi Yetki Belgesi Doktorlara Özel Sosyal Medya Yönetimi

Bloglarımız

Sağlık Turizmi Yetki Belgesi TÜSKA Akreditasyon İstanbul SEO Ajansı Hasta Takip Programı (MBYS Uyumlu) Dijital İtibar Yönetimi Nedir?

Copyright @ 2025 Green Yazılım & Danışmanlık, All Right Reserved

Tarafından desteklenmektedir
...
►
Gerekli çerezler, güvenli girişler ve onay tercihleri ayarları gibi temel site özelliklerini etkinleştirir. Kişisel veri saklamazlar.
Yok
►
Fonksiyonel çerezler, içerik paylaşımı, geri bildirim toplama ve üçüncü taraf araçların kullanımını destekler.
Yok
►
Analitik çerezler, ziyaretçi etkileşimlerini izler ve ziyaretçi sayısı, hemen çıkma oranı ve trafik kaynakları gibi metrikler hakkında bilgi sağlar.
Yok
►
Reklam çerezleri, önceki ziyaretlerinize dayalı kişiselleştirilmiş reklamlar sunar ve reklam kampanyalarının etkinliğini analiz eder.
Yok
►
Sınıflandırılmamış çerezler, bireysel çerez sağlayıcıları ile birlikte sınıflandırma sürecinde olan çerezlerdir.
Yok
Tarafından desteklenmektedir

Bize Yazın